Doniczki ze złomu

Miesiąc temu robiąc porządki pod balkonem planowałem wyrzucić na złom stary rower i grill , które tylko straszyły od lat. Idąc któregoś dnia na zakupy zobaczyłem w kwiaciarni fajny rowerek ogrodowy z doniczkami na kwiaty. Cena 160 zł bez roślin. Postanowiłem wykorzystać złom zalegający pod balkonem i oto efekt.

Rower pozbawiłem opon i pomalowałem na biało. Dodatkowo zamontowałem podpórki tylnego koła, tak żeby rower stał. Koszt to puszki sprayu 2 po 10 zł za sztukę, dwie lampki ogrodowe po 3 zł za sztukę , 11 bratków po 2 zł za sztukę trzy stare doniczki i dwie godziny pracy. Za wszystko wyszło 48 zł









Stary grill to jeszcze mniejsze koszty. Jedna puszka sprayu za 10 zł plus rośliny za 16 zł . Tak wygląda efektowna donica za 26 zł . Zrobienie jej zajęło 30 minut.






A stara parasolka służy jako stelaż do formowania róż.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mały domek Hobbita

Formowanie iglaków

Duża altana ogrodowa z odpadów